Back to Basics

Hemma från Redfellas, och har duschat och börjat göra mig iordning inför kvällen.. Det blev en god Triple Berry och en I'm Starving toast där, det satt fint i kistan haha. Jag och Anna snackade mycket om resor, och avundsjuk blev jag när hon ska runt typ sisådär överallt, och jag ska sitta med ett ton böcker i skolan. Känner att det får bli en rejäl resa när jag tagit examen!

Passade även på att köpa lite nytt till bas-garderoben. Otroligt tråkigt att köpa, men det behövs ju. Mitt svarta linne är dessutom så slitet nu, så det känns fräschare med ett nytt.

Nu ska jag iväg en snabbis och träffa en vän på centralen, käka lite pizza och snacka lite skit haha. Sen kommer Marianee hem till mig och kanske även Anna sen är det party all night long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0