Goood morgon?

Ja, klockan är 17.35 och jag sitter fortfarande i min pyjamas. Lyckat!

Hade det jättetrevligt igår, både på förfesten och på Crown.. Älskar ju musiken där, så har lika kul varje gång! Kom dock hem rätt sent så har sovit bort halva dagen, och sedan sovit lite till haha.. Så nu sitter jag och försöker smida planer inför kvällen. Det blir nog ingen utgång idag dock, utan en lugn hemmakväll någonstans känns mer lockande.

Bilderna från igår kommer lite senare när de kommit upp på facebook och festbilden. Erik tog en jättecool bild på mig så jag hoppas den kommer upp på deras hemsida, hihi. Det känns värdelöst att fota med min egna kamera, dels för att bilderna inte blir så snygga och dessutom glömde jag min kabel i Österrike så kan inte lägga in några bilder... väntar tills mamma skickat den!


tills dess får det bli en gammal bild från förra tentafesten i december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0