in Österreich

Efter en lång resa är jag äntligen framme. Mådde lite bättre imorse också vilket gjorde resan lite lättare, men att åka med en 80 årig KVINNLIG taxichafför som halvt läste en bok å halvtkörde samtidigt, inte kunde ett ord engelska och samtidigt inte visste var gatan jag skulle till låg, gjorde det mycket jobbigare helt plötsligt.

Men nu är jag här i alla fall och har käkat mormors goda pannkakor. Ska nog bara vila resten av dagen och typ, sitta vid datorn haha. Imorgon kommer min syster vid 12 tiden och sen kommer mamma på eftermiddagen vilket innebär SHOPPING wohooo!

Så jag har i alla fall något att se fram emot!


Hahahah jag döör. Hittade gamla bilder på mammas dator.. Denna bilden måste vara MINST 3 år gammal (säkert mer dock..) hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0