Is it a keeper?

Solen skiner och vårkänslorna är på gång! Nu ignorerar vi det faktum att det bara blir kallare och kallare dock haha.

Har varit i skolan under förmiddagen idag, rätt bra faktiskt eftersom man faktiskt kommer upp på morgonen och får mycket mer gjort. Idag har jag redan hunnit med en föreläsning, lagat storkok (4 lunchlådor & en middag), diskat, handlat mat, kollat på ett Heroes-avsnitt och nu är det städning på G. Jag förvånar nästan mig själv, hoho.

Tog mig även tiden att fota lite "ordentliga" bilder idag, istället för att bara sätta på webcamen, hehe.




Min kamera är så dålig på att ta bilder utan blixt, buhu :( Men färgerna stämmer bäst på sista bilden.

Ny randig oversize tröja från JC

Glansiga leggings från H&M

Kan inte riktigt bestämma mig för om jag diggar tröjan eller inte.. Men den får nog stanna i min garderob ja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0