Jag är grym på timeing

Vaknade imorse med feber, svullna halsmandlar, årets huvudvärk och ont i nacke och rygg. Nej, jag drack inte en droppe igår så jag är inte bakis.. Jag lyckades bara time:a in en sjukdom såhär dagen innan jag åker. Helt perfekt...

Étage igår var ändå kul, musiken var bra och det var väldigt intressant att se allt ur ett nyktert perspektiv! Förstår bara inte dealen med att tjejer verkligen måste putta sig fram? Jag menar, okej om ni trycker lite mot min rygg så jag ska flytta mig, men att ta i för kung och fosterland för att komma förbi är väl lite att ta i? Och att ha otroligt korta klänningar och stå på scenen, när folk står precis under och ser allt, är kanske inte så lyckat heller. Jag dömer ingen, har själv gjort dumma saker på fyllan, men det var rätt intressant vilka saker man la märke till igår.

Hur som helst, nu måste jag verkligen packa inför imorgon. Har legat hela dagen och poppat treo och strepsils (inte för att det hjälpt ett skit...), så nu måste jag bli klar med detta så att jag kan typ, sova?

Skriver lite senare, puss puss ♥


Dags att träffa la familia igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0