Jaha, är det så man ser ut när man dansar?

Godmorgon alla!

Är vaken men inte så utvilad, hehe. Marianee sov över här och hon va tvungen att vakna tidigt för att gå till jobb. När hon väl gått kändes det inte så lönt att somna om igen, så tänkte ta tag i städningen istället. Jag försökter fortfarande ta tag i det, haha.

Lite senare ska jag och Anjelica iväg till marknaden då jag är i desperat behov av ny mascara. När man är student får man handla billigt helt enkelt! Har inte träffat henne på länge dessutom, så ska bli skoj :)

Blev en hel del "inte ok" bilder från gårdagen haha. Dock blev det bara foton från förfesten, orkade aldrig ta upp kameran på Crown.. Jag och Marianee lärde oss i alla fall en värdefull läxa.. man ser hemsk ut när man dansar! HAHA.


hahahahahha

Sparris




Kan väl bjuda på dessa, heheh...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0