Me, the city and a lot of bags

Hemma från en lång dag i stan! Är nu några tusenlappar fattigare, men några snygga plagg rikare! Har fått köpt det mesta jag velat ha nu; svarta converse, tunikor, snygga toppar, byxor och en groovy adidas tröja. Vill dock ha ett par snygga enkla pumps, men har ännu inte hittat några snygga som passar både min fot och min budget.

Nu väntar jag på att mamma ska ropa att maten är klar (det är så otroligt skönt att slippa laga all mat för en gång skull, och bara få allt serverat! Lyx!), sen är det god middag som gäller!

Ikväll ska vi nog bara chilla tror jag.. Vi är rätt trötta hela högen faktiskt. Bilder på kläderna och resan kommer när jag kommit hem. Mammas dator jobbar i snigelfart så jag vågar inte ge mig på att försöka lägga in bilderna och grejer.


Live from Österreich haha. (ja, jag är lite sliten)


Kommentarer
Postat av: M a r t i n a

Sv: Hahahaha jag vet ;D HAHA!

2010-01-08 @ 20:33:29
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0