Mountain high

Hej alla!
Lördag idag (eller det tror jag i alla fall, man har ju inte riktigt koll på dagarna när man är på semester ju..) och har varit en runda i stan och kollat runt. Finns nog inget mer jag vill köpa dock, alla snygga pumps kostar en förmögenhet här så får köpa det när jag kommer hem.

I eftermiddag ska vi köra ut från Wien till några berg här i närheten. Tydligen ska det finnas en grym pulkabacke där någonstans (vågar jag?) så vi ska åka dit. Blir nog middag där uppe också, sen kör vi hem sent på kvällen.

Imorgon fyller mormor år, så vi ska till en rysk restaurang här i Wien och äta middag. Sen på måndag morgon åker jag hem helt enkelt, så snart är resan slut.

Ska bli ganska skönt att få komma hem igen, få träffa alla klasskompisarna man inte sett under julen och framförallt sova i min egna säng!!

Hoppas ni alla har det bra där hemma ♥

Kommentarer
Postat av: M a r t i n a

Du är utmanad av mig ;D

Gå in och kolla här vad du ska göra http://maartinajonsson.blogg.se/2010/january/utmanad-av-angelina.html

2010-01-10 @ 18:26:26
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0