MYSPYS

Hade en trevlig promenad med Anjelica innan idag, kul att kunna catch-up litegrann. Fick köpt det jag skulle på marknaden, fick även köpt en hårinpackning för blont hår som ska ge det mer lyster osv. Tycker mitt hår har börjat tappa färg och så, så ska se om denna hjälper lite och ger glans.

Vi gick även förbi en ny inredningsbutik som hade otroligt fina saker. Impulsköpte två nya fina ljuslyktor där för 39 kr/st. Alltid kul med nya saker till hemmet!

Så nu sitter jag och har det mysigt här hemma och ska sätta på en film. Det blir helt enkelt en lugnt hemma kväll med det trevliga sällskapet av mig själv, haha.


De fina ljuslyktorna.

Ny mascara, ansiktsmask och hårinpackning!




Myspys ♥

Kommentarer
Postat av: Anjélica

Va snyggt de blev ju =) Kul att gå ut med dig, vi hittar nya ställen jämnt!

2010-01-31 @ 15:31:39
URL: http://anjelicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0