Packat & klart

Sådärja! Nu tror jag att allt ligger i resväskan (men man glömmer ju alltid något, fast det ingår i resandet nästan..) så nu är det bara handbaggaget som ska fixas.

Jag hoppas verkligen jag mår bättre imorgon, inte så kul att spendera hela min tid i Wien liggandes på mammas soffa och kolla på dubbade serier.. Håller både tummar och stortår helt enkelt!



Flyget går 10.35 imorgon, så jag måste gå hemifrån vid 8 tiden ungefär :(. Undrar verkligen hur det kommer gå med tanke på att jag stigit upp runt 12 senaste 2 veckorna. Det blir att sova på planet helt enkelt. Slänger nog in ett inlägg när jag är framme och så. Kommer nog ändå inte ha så mycket att göra med tanke på att jag kommer få spendera hela 24 h ensam med min mormor (omg säger jag bara..) och mina brossor haha. Mamma kommer inte hem förrän på torsdag. Så vi får se hur det kommer gå helt enkelt :p

Ha det så bra alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0