29.07.10

Godmorgon på er!

Igårkväll gick vi en tur uppför Stoltzen, vilket motsvarar ca. 801 trappsteg. Det var dock otroligt jobbigt eftersom stenarna är ojämna (notera att jag  andrar i converse) och olika höga. Jag kom till toppen i alla fall, svettig som få haha.

Imorse vaknade jag kallsvettig och illamåendes. Orkade knappt gå runt i lägenheten så jag valde att sjukanmäla mig för första gången på dessa 6 arbetsveckorna. Nu mår jag bättre, men har lite ångest för att jag gått miste om 1000 kr p.g.a. min "sjukdom".

Så idag ska jag bara tycka synd om mig själv, läsa lite skvallertidningar, läsa The Secret och vara allmänt skabbig och degig. Det förjänar jag faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0