Black fierceness

Jag sitter här med uppsvullen pastamage och funderar lite över om pastan kommer åka upp fel väg snart. Inte jättesmart att trycka i sig mer mat än vad som får plats. Men va fan, smällar man får ta!

Kaisa sitter just nu och har färgat håret och klipper lugg! Ska bli spännande hur det kommer se ut, men jag tror det blir assnyggt! Jag ska också fixa frillan snart tänkte jag. Typ dagen innan jag åker hem, så kanske jag ser någorlunda fräsch ut.

Köpte även en transparent svart skjorta idag (sist i Sverige, I know). Assnygg, i love it.




Kommentarer
Postat av: Anjélica

Ahh, naajs =) Tittade på den högra igår, men måste hålla i pengarna..



Ofc så får du låna den en dag =) (maxi)

2010-07-21 @ 16:39:31
URL: http://anjelicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0