CHANGES

För min del känns det som att det är rätt så mycket som kommer ändras och förändras just nu. På torsdag ska jag klippa mig, vet inte riktigt hur än.. Lite mer uppklippt kanske och sedan satsa på mittbena? Jag vet inte.

På lördag kommer jag hem och då börjar intensiva dagar av packning. Att säga farväl till min lägenhet kommer inte vara det lättaste. På tisdag eller onsdag nästa vecka så kommer den stå tom, och alla mina saker kommer finnas i en lägenhet vid Möllan istället. Allt har sina för- och nackdelar.

På måndag flyttar visst min mamma ifrån Wien till Moskva istället. Hon har fått ett väldigt bra jobb där och jag är jätteglad för hennes skull, samtidigt som jag tycker det är lite tråkigt att hon flyttar ifrån Wien. Otroligt vacker stad som jag tycker om att besöka, men som sagt: allt har sina för- och nackdelar.


Bild från ett gammalt café i Wien.


Kommentarer
Postat av: Cäss 'Cassandra'

sv: jaha ah jag hoppas också att det blir finare väder! ;)

2010-07-27 @ 10:48:23
URL: http://caaaasss.blogg.se/
Postat av: sannah

jag förstår det!! crazy högt!



Jag har en vanlig digitalkamera, men snart så blire en systemis :P

2010-07-27 @ 10:53:12
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: Bloggen Laay

sv: Jajamensan! Åkte iväg till Turkiet i början av sommaren och sommarlovet, riktigt härligt!:)

2010-07-27 @ 11:09:42
URL: http://laay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0