Det här med billiga flygbiljetter...

Sitter just nu och letar för fullt efter en bra biljett till Miami. Priserna höjs lite i juli/augusti p.g.a. semestertider, vilket suger balle för min del. Och eftersom jag ska vara där lite längre denna gången också så blir det lite extra kostnad för det med.

Har sökt på massa olika hemsidor, hittade en rätt billig och började kolla igenom biljetten.. 2 mellanlandningar och restiden blir totalt 26 timmar. Asså hallå?! Hur sjukt är inte det liksom...

Så hittade jag en bra igår, samma som jag köpt förut med mellanlandning i Atlanta och 14 timmars restid. Jag tänkte "äsch, jag väntar några dagar så kanske det går ner i pris". Tro fan inte den har blivit dyrare nu.. In my face liksom.

Jag fortsätter att leta...


Kommentarer
Postat av: John

Fast ibland är det värt att betala lite extra för snabbare resa men visst det kan också vara ett litet trevligt öventyr att landa på flera ställen innan man nå sin destination.

2010-12-24 @ 20:21:13
URL: http://www.billigaflygbiljetter.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0