Det kliar i fingrarna..

Sitter och bläddrar igenom Nelly's 1045 rea-varor (och H&M's och ASOS's) och jag känner hur shoppingbegäret inom mig växer och växer. Så jäkla sugen på att klicka hem hälften, men tyvärr är det inte riktigt läge för det nu hehe. Får inte lönen förrän 12 augusti och innan dess ska hyran betalas, både i Sverige och Norge.

MEN! Den 12:e augusti, då jääävlar ska det shoppas minsann! Vi får hoppas att sommarrean håller i sig ända tills dess! Nu ska jag koka lite spagetti och fixa mig inför jobbet. Med fixa menar jag välja ut de svettigaste kläderna jag har och sätta upp håret. Snyggare än så blir det tyvärr inte, haha.


Godmorgon förresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0