Friday.

God morgon på er!

Kunde knappt ta mig ur sängen idag, hela min kropp är helt tung och stel efter gårdagens "träning". Jag vandrade upp för Fløyen, vilket är ett av bergen som omringar Bergen, hehe. Hela vägen ner bara sprang jag ner. Fick upp farten och det kändes nästan som att man flög ner, otroligt härlig känsla. Det enda man får akta sig för är alla småstenar så man inte faller haha. Hade ju inte förvånat mig det minsta om jag faceplantat mitt i skogen. Efter all springning och alla situps känns min kropp nu som en 80 årings, men jäklig skön känsla med träningsvärk ändå.

Idag jobbar jag eftermiddag, och imorgon på morgonen igen. Vilket känns lite som att man knappt får någon vila emellan, men jag ska inte klaga. Fin lön och lite OB på det. Solen lyser nu, jag funderar på om jag ska promenera lite (tror inte jag orkar..) eller bara lägga mig i parken och sola lite. Svåra val här i livet.


På toppen av Fløyen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0