I stopped breathing for a second.

Ska strax hoppa i säng, då ännu en jobbdag väntar runt hörnet. Har bara 4 arbetspass kvar innan jag åker hem vilket känns helt sjukt faktiskt! Ska abra vara här i 5 dagar till sen är jag hemma i Malmö igen. Blandade känslor, men det kommer bli skönt att få komma hem lite faktiskt. Även om jag bara är hemma i en vecka, hehe.

Idag sken solen ännu en dag här i Bergen, så efter jobb bestämde vi oss för att åka och bada! Vi hittade ett ställe som påminde mycket om Västra Hamnen i Malmö, fast en mindre version. Så där låg vi och solade lite och sen hoppade vi i i det iskalla havet! Jag tappade andan för en sekund och typ skrek så hela bryggan hörde mig, haha. Pinsamt. Men det var kul att ha badat lite i alla fall. Det var mitt första dopp i Skandinaviskt vatten 2010.

Godnatt kära vänner, and sweet dreams!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0