It feels like yesterday.

Idag fyller mina fina tvillingbrossor 12 år! Jag kan helt enkelt inte fatta det. De är 12, jag är snart 20 och min syster fyller 26...

Det känns som att det var igår vi alla var på Mallorca tillsammans, då min syster var ute och festade 15 år gammal, jag var 9 och mina brossor var 3. De vaknade mitt i natten och grät och ville byta blöjor, och jag visste inte hur jag skulle göra och fick panik. Var skitsur på min mamma och syrra sen, haha.

Eller när de fyllde 3 och jag gav dem Pokémon tröjor för det var "coolt" då, och alla de gånger de önskat sig LEGO. Och när vi firade deras 10-årsdag hemma hos mig och bjöd dit deras kompisar.

Nej, jag kan inte fatta det helt enkelt. Nu är de 12, snart tonåringar. Och jag sitter och chattar med min ena bror på Skype och han säger att han önskar sig pengar så att han kan köpa nått kul. För nu vill dom bestämma själv. Stora pojkar.

Grattis på födelsedagen, jag älskar er


Dom små skitarna för några år sedan i Italien. Vi är nämligen halvsyskon, och deras pappa är italienare. Jag ser framför mig vilka charmörer (läs: players, haha) de kommer bli i äldre ålder. Mycket äldre ålder om jag får bestämma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0