Last day in Bergen.

Tiden har verkligen flugit iväg. Jag har varit här i Bergen, Norge, i 7 veckor och jobbar i 6. Vad som från början kändes som skitlång tid är helt plötsligt slut. Idag är min sista dag här i Bergen, mitt sista arbetspass var idag. Har lämnat in min "tag" vilket kändes lite sorgligt faktiskt. Jag kan nog tänka mig jobba här fler gånger, men vi får se hur jag känner nästa år.

Ikväll ska vi bara mysa, käka lite kladdkaka och se en Johnny Depp film. Blow (höhö) tror jag den heter, låter redan intressant, haha.

Jag tar med min mycket erfarenhet från min tid här i Bergen. Både gällande arbete, bilkörande och samboliv. En jäkla massa livserfarenhet helt enkelt, så in your face Marie! Tack för denna resa ni som varit med mig: Kaisa, Sanne, Bea och Elsa ♥ (och förlåt för jag varit sån torrboll, hehe)


Den fina staden vi bott i tilllsammans.

Vi har bestigit berg tillsammans. Ulriken, Flöyen & Stoltzen.

& haft riktigt sköna stunder tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0