Long night, no sleep.

Godmorgon på er!

Sitter just nu och kollar igenom frågorna och ska besvara dom snarast! Har precis stigit upp efter att ha vaknat 15 gånger inatt, eller imorse snarare. Började kvällen igår på en konsert på Festplassen här i Bergen, nån radiostation som höll konserten tror jag. Lite NRJ in the park stuk på det hela, fast med mindre folk. Men det var rätt trevligt i alla fall. Efter det gick vi och satte oss på Jacob, jättemysig bar som påmindre om Lilla Torg. Där satt vi tills vakten kollade mitt legg och sa att vi var tvunga att gå. Här är åldersgränsen 20 år, och även fast jag bara köpte en caffe latte så fick jag inte sitta där. Löjligt om ni frågar mig.

Sen gick vi i alla fall runt i stan, hamnade på Lille ett tag och sedan avslutade vi kvällen med massa dans, drinkar och shots på Metro. Jag säger bara, tequila + sambuca + tabascosås är en dålig shotblandning! Men kul hade vi det i alla fall! Vid 4 tiden vandrade jag sedan den långa stigen hemåt och hoppade i säng.

Nu ska jag svara på frågorna, duscha och sedan bär det av till jobb. Håll tummarna att jag får en enkel arbetslista idag, jag är så jäkla trött!


Kaisa & jag när vi hängde lite i parken under konsterten.

Elz & Beatrixxx

Någonstans mitt i stan fick vi för oss att Kaisa skulle rida på min rygg. Rätt ball idé tills jag fick för mig att springa med henne på ryggen. Min högerfot gör lite ont idag säger jag bara. Annars var det ju en rätt bra idé, faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Har du haft frågestund?? :)

2010-07-15 @ 18:16:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sannie

någon verkar ha haft en bra dag. själv har man vart inne och sovit hela dagen. sjuker :C inte okej!

2010-07-15 @ 22:01:44
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0