Løøøøøøøørdag

(bara för att norge har så coola øøøøøø)

Idag har jag haft en relativt stressig dag på jobbet. Eller kanske inte stressig direkt, men har haft någonting att göra hela tiden, vilket är så det ska vara egentligen. Jag som är för lat för att tycka om det bara haha. Efter jobb gick jag en liten runda i stan med Kaisa. Hittade massa snygga accessorarer så när lönen har kommit blir det en rejäl shoppingtur för min del. I malmö dock, här i dena dyra stad vill man INTE shoppa.

Har även solat lite i parken och idag tillät vädret också oss att ha vår första grillning! 3 goda korvar som legat på marken var, med lite brända bröd, billigaste senapen och Euroshoppers ketchup. Riktigt fina grejer det dära. Nu är jag lite i matkoma och trött som satan. Men ikväll är det fest med några kollegor (coolt att kunna kalla folk det) och imorgon är det upp kl. 6 som gäller, ännu en jobbdag väntar.


Mästergrillarn (jag är inte SÅ vit egentligen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0