Möllan, here I come!

Nu sitter en glaaaaaaaaaad Charlotta framför datorn! Spanien vann VM vilket jag verkligen tycker de förtjänar.. Det var så otroligt kul att se glädjen i deras ögon när de vunnit. För övrigt väldigt spännande match faktiskt, tycker i alla fall jag som inte vet ett skit om fotboll haha.

Hur som helst, till min egen glädje: Jag har fått en lägenhet på möllan!! Så jäääkla glad! Slipper alltså hoppa runt mellan folks soffor, utan får hyra denna i andrahand vilket är helt perfekt faktiskt. Centralt, bra hyra och lagom stor lägenhet. Flyttar in mellan den 3-4 augusti, och när allt är uppackat så kommer lite bilder på min nya crib.


och förhoppningsvis blir Sofia min granne!


Kommentarer
Postat av: M a r t i n a

Sv: Ja jag vet! Sjukt snyggt! :D

2010-07-12 @ 11:44:44
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0