More meat to the people!

Godmorgon på er! Och vilken underbar morgon jag haft!

Vaknade kl. 9, snoozade en timme och låg och myste i sängen med mitt gosiga täcke. Hade dessutom hela sängen för mig själv så jag spred ut mig så mycket jag bara kunde. I vanliga fall är vi ju 3 som delar på en dubbelsäng..
Efter det käkade jag god frukost, tränade, tog en lååång varm dusch, diskade och satt och chattade med min underbara faster. Så otroligt härligt att ha hela lägenheten för sig själv för en gång skull. Känner mig som en ny människa, nästan.

Min faster frågade mig vad jag ville ha till middag när jag kommer hem, hon är så söt! Jag svarade att allt med kött och fisk gick bra, sålänge det inte var pasta med tomatsås haha. Det var också efter vår konversation om mina dåliga matvanor här borta som jag kom fram till att jag ska köra min egna version av LCHF. Det är ju väldigt inne nu tydligen.

Jag ska i alla fall minska på kolhydraterna och äta mer kött, grönsaker och annan proteinrik mat. Har läst på lite om det nu på morgonen och där stod det att mycket kolhydrater orsakar gaser (hehehe) och magknip. Jag har haft konstant magknip i nästan två veckor nu, och det är asjobbigt kan jag säga.

Så när jag kommer hem till Sverige (efter min semester då givetvis) börjar jag med bättre kost och återupptar min träning på 24/7 igen. Peppa mig nu, jag kommer behöva det.


Världens bästa faster, för er som inte visste det.


Kommentarer
Postat av: Anjélica

Ah, den såg helsvart ut på den andra bilden :P



Haha, missade datum att söka med 3 dagar till högskolan.. ofc.. så ska söka nästa termin..



Vet, har msn igång mkt men inte där, mkt som händer så inte så social just nu.. eller ja, mindre än vanligt iaf haha :P



Btw, så rekommenderar ja afropowerdans på 24/7! Skitnajs, fick djurig träningsvärk 1a gången!! Häng med en gång sen =)

2010-07-22 @ 12:57:28
URL: http://anjelicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0