Not much to tell really.

Okej, jag vet att min blogg är typ astråkig och innehåller inget kul läsmaterial. Visst, för er som vill veta att jag lever och hur jag har det här i Norge kan det vara kul att läsa.. Men för resten, knappast haha. Men jag ska verkligen försöka skärpa mig snart. Vill ändra på designen och göra så mycket kul med bloggen egentligen, men tycker det är svårt att göra det från en mini-laptop..

Idag har jag i alla fall jobbat röven av mig hela dagen, och sen vandrat upp en tur för berget. Mina vader är hårda som sten nu, dock får jag kramper varje natt vilket är mindre trevligt... Nu har vi precis kollat klart en norsk film om Andra Värlskriget och snart väntar sängen för min del. Är ledig imorgon så ska försöka göra något vettigt av dagen. Wish me luck, I'm gonna need it.


Gissa vem som är på andra sidan luren, hihi


Kommentarer
Postat av: Thoringelin

Very interesting & professional site.

2011-06-13 @ 12:28:40
URL: http://thoringelin.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0