One of those "the day after" days.

Godmorgon på er!

Eller snarare god eftermiddag kanske, hehe. Är inne på min tredje skål med cornflakes och mjölk, och fjärde säsongen av Sex and the City. Idag kommer verkligen bara bli en sådan slappdag då man inte gör något vettigt över huvudtaget. Jag ser fram emot detta.

Egentligen skulle vi gå upp för berget idag, men alla är rätt slitna från gårdagen så jag vet inte om det blir av haha. Vi började kvällen hos några från jobb med lite drinkar, öl och rosévin. Efter det gick vi skrikandes till en klubb/bar som heter Lille, där vi dansade loss! Sen var jag astrött och vandrade hem medan de andra begav sig ut på andra äventyr haha.

Nu ska jag slänga mig i soffan igen och drömma mig bort om ett liv i New York. Hoppas ni har det bra därhemma allihopa!


Fler bilder från gårkvällen kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0