Sieze the day

Hej på er!

Är ledig både idag och imorgon, och jag sitter fortfarande vid datorn utan någon aning om vad jag ska göra. Imorgon ska vi ju på lite äventyr och bestiga berg och grejer. Men idag skiner solen inte här i Bergen, vilket gör mig lite tom på idéer. Det enda som väntar mig är att köpa busskort och storhandla, aka bli av med alla mina pengar typ haha.

Ska nog ta en liten runda på stan och fönstershoppa, kanske hittar lite plagg som jag kan köpa sen när jag kommit hem. Det vore ju inte helt fel faktiskt. Nä, nu ska jag ut och fånga dagen. På ett eller annat sätt.


Fast när solen väl skiner är det jäkligt najs att sola i parken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0