Sunshine calls for a cheeseburger

Hej på er!

Äntligen fredag säger jag bara! Är ledig hela helgen också (om inte de ringer in mig, vilket jag nästan hoppas då det ger fin OB) så ska försöka hålla min aktiv på andra sätt. En powerwalk upp för berget kanske?

Igår fick vi reda på att vi inte kommer få lön förrän 12 augusti, dvs när jag redan är tillbaka i Sverige, vilket är lite jobbigt faktiskt. Kommer inte bli hur lätt som helst att ha pengar till alla utgifter vi har här. Hyra och dyr mat t.ex. Men det löser sig, det gör det alltid.

sken igår också, så det firade jag och Kaisa med varsin cheeseburgare (fatta att en Big Mac meny kostar 88 norska kronor!!) och en glass. Royal Sommarbär is THE shit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0