TURQUOISE

Idag har jag gjort precis det jag sa att jag skulle göra, absolut inget vettigt! Läst lite skvallertidningar, en bok, följt Kaisa till bussen, ätit choklad and so on.. Målat mina naglar med det nya lacket jag köpte för några dagar sedan. Egentligen bör man ej ha nagellack på jobbet, men då imorgon är min sista dag så skiter jag fullständigt i det, hehe.

Ikväll ska Elsa klippa mig, hoppas det blir snyggt. Efter-bilder kommer senare!




Detta får representera före-bilden. Fett, tråkigt och slitet hår..

Ser ni förresten att jag blivit lite brun?


Kommentarer
Postat av: Bill5746

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-05-04 @ 11:20:38
URL: http://bill5746.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0