A new chapter.

Jag är full igång att leta ny lägenhet eftersom jag måste flytta (någonstans) när jag kommit hem från Norge igen.. Det känns ganska sorgligt att lämna min första lägenhet faktiskt.. Minns när den var helt tom och jag målade väggrna, när jag flyttade in min säng och några få flyttkartonger. När hela IKEA-bilen kom och fyllde min lägenhet med möbler i tusen delar och massa plast och papper.. När allt var klart och jag hade min första middag hemma..

Min galna spis, mitt fina burspråk, mitt knasiga internet, fönstrena som inte är täta, golvet som knakar... Ja, allt det bra men även det dåliga kommer jag sakna. Allt hade sin charm, och jag älskar den lägenheten faktiskt.

Samtidigt är jag lite förväntansfull.. kanske kommer mitt nästa boende bli mycket bättre med fler möjligheter? Jag hoppas verkligen det, annars blir det leta nytt igen. Att bo bra är viktigt för mig, jag måste trivas. Men jag ser fram emot ett nytt kapitel i mitt liv.


En av MÅNGA förfester hemma hos mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0