A sunny day.

Idag har solen äntligen visat sig i Bergen. Så vi gick upp tidigt (läs: kl 12), käkade frukost och begav oss ut i det fina vädret. Vi gick upp en bit för berget vi bor på.. helt otroligt vacker utsikt! Jättefin natur här. Vi ska ta oss till toppen en av dessa dagar också..

Sen gick jag och kaisa på jakt efter dessa jäkla telefonkort.. Så efter mycket möda har jag äntligen fixat mitt norska nummer!

Nu ska vi se några Sex and the City avsnitt och bara chilla. Jag är helt slut efter att ha varit ute hela dagen.. Dessa backar tar verkligen kål på en haha. Jag har träningsvärk!


Utsikt över Bergen från högre höjder.

Upp..upp..upp...

Sen myste vi i parken och skaffade oss massa D-vitamin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0