And the road travels on.

Idag var en bra dag. Solen sken, jobbet gick smidigt och bra, fick jobba mer självständigt också vilket känns bra. Man tar mer initiativ när inte ens "handledare" står och kollar på allt man gör. Dock fick jag en brukare att gråta, men det är en helt annan historia....

Det var också en bra dag för att jag klarade tentan! Jag säger det igen: JAG KLARADE TENTAN! Så jääävla gytt att slippa sitta i aulan den 12e augusti. SÅ. JÄVLA. GYTT.

Idag var också en bra dag för att jag fick reda på att jag troligtvis får bo kvar längre i min lägenhet. Förhoppningsvis till jul, och längre än så behöver jag kanske inte ens boende i Sverige.. men mer om de drömmarna någon annan gång.

Det var också en bra dag för jag pratade med min syster och fick reda på världens bästa sak. Men det håller jag för mig själv tillsvidare. Många små hemlisar, I know.. men ska bli skoj att avslöja de i ett senare skede.

Kort sagt: idag var en bra dag.


Det var jättetrevligt att prata med min syster igen. Det var ett tag sedan vi hördes.. Vi kom även fram till att idag var det exakt ett år sedan vi var i Thailand tillsammans. Det var verkligen en fantastisk resa som har gett mig minnen för livet! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0