At the hinderland of my devotion.

Hej på er!

Ännu en dag ppå jobbet idag! Fick gå bredvid en undersköterska och se hur hon arbetade samt hjälpa till lite.. Det verkar rätt spännande, men mycket man måste tänka på. Och det jag oroar mig över mest av allt är hur jag ska hitta?! Området som man arbetar i är ju skitstort, och det är svårt att hitta rätt husnummer och sånt.. Att köra bil i denna stad full med kullar är inte det enklaste heller. Undrar hur många motorstopp jag kommer haffa åt mig...

Nu blir det en kopp te och True blood avsnittet (vi såg inte hela igår).. Det är så skönt att komma hem och faktiskt vara LEDIG! Så mycket man kan göra.. men bara om man känner för det! Jag ska försöka vara lite mer "duktig" och typ läsa böcker, träna och annat som får mig att känna mig grym, haha.



I brist på annat.. lite egotripp bilder tagna med min dator stående på vårt köksbord. Checka den fina fondväggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0