Detta tropiska väder..

Det är verkligen asvarmt här, men idag regnar det som satan! Himlen bara öppnar sig och det börjar åska och blixtra, men detta varar iofs bara nån timme, sen kommer solen fram igen.

Klockan r halv 4 här nu, och har mest bara chillat idag. Jag och koki promenerade till en salladsbar som han gillar, de hade för övrigt världens godaste jordgubbslemonad typ. Jättegott i denna värme. Känner mig så otroligt ofräsch hela tiden haha.

Senare ikväll ska vi iväg på fest med hostellet. Alla åker i en asstor hummerlimo (för 30 pers) så det ska bli asballt! Sen kanske vi ska vidare till nån av hans kompisar på fest där, men vi får se vad som händer. Tänk om man kunde stanna här för alltid.. shit vilken dröm det hade varit...

Jag är verkligen pissedålig på att ta bilder haha. Inte tagit en enda bild hitäntills... Dock tog italienarna några bilder igår så jag får försöka hitta dom på facebook senare. Men ska bättra mig så ja ghar lite roligare att dela med mig av än massa torra inlägg, hehe. Hoppas ni alla har det bra där hemma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0