ETT ÅR.

Idag, 4 Juni, avslutas vår kurs (men inte för mig då jag har omtenta imorgon). Detta innebär att jag nu gått 1/3 av min sjuksköterskeutbildning, och ännu bättre att jag nu gått ett år med otroligt fina klasskamrater!

Så jag tänkte ägna detta inlägget åt dom. Det är tack vare dom som jag går kvar på denna sjuka utbildning, haha. Ni är fantastiska allihopa ♥


första gången vi hängde tillsammans. Grillning i pildammarna - möllan - KB. Fantastiskt kväll. Jag hade ingen aning om vilka jag var på KB med, men hade lika kul för det. Sofia bjöd mig på cola på vägen till Södervärn det minns jag.

Vi firade min 19-årsdag med busarong fest och goda strawberry daiquiries.

Rätt utflippad fest. Tror vi stack till KB sen, men helt ärligt så minns jag faktiskt inte haha

Vår första tentafest. Erics säng gick sönder.

Vi bakade lussekatter tillsammans

och vi festade lite mer..

tog fina hoppbilder i pildammarna, haha

i tisdags hade vi vår sista lunch tillsammans. Asgod thaimat vid triangeln

SPÄVER ♥

Det finns hundratals bilder till jag skulle vilja visa, men det tar en jäkla tid att ladda upp dom haha. Hur som helst... på söndag åker jag iväg, och några av er fina klasskamrater kommer jag inte se förrän vi börjar till hösten igen. Och några av er kommer jag bo tillsammans med i Norge.

Jag kommer sakna er alla, och tackar er för detta fina år vi haft tillsammans. Låt de kommande två åren bli lika fina ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har varit ett jävligt fint år!!!

Ha det awesome in miami biiatch!

puss

2010-06-04 @ 16:53:31
URL: http://sanneswahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0