Första dagen.

Idag var första dagen på jobbet! Fick träffa mina kommande arbetskamrater och många av dom var andra sjuksköterskestudenter från Sverige, kul! Vi fick även en massa information om medicinhantering, rapporteringsprogrammet och sen en introduktionskurs inför våra kommande veckor. Fick även mitt schema, och det ser rätt bra ut faktiskt. Ska försöka haffa åt mig några extra pass och jobba övertid. Cash is king, och jag är ju faktiskt här för att jobba så likabra att jobba hårt.

Efter en god middag bestående av soppa och nybakade scones (vi lever på en låg budget här) så väntar nu ett efterlängtat True Blood avsnitt! Jag är pepp  inför ännu en dag på jobb imorgon (vi får full betalning för introduktionskurserna, tjoho!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0