Jag vill också ha sommar...

Sitter och läser massa svenska bloggar, och vädret verkar ju vara helt fantastiskt i Sverige! Jäkla bra timeing för mig att åka bort....
Här i  Norge så regnar det, regnar lite till och... oj! lite uppehåll med moln! Solen har faktiskt tittat fram nån dag, men inte alls så mycket som jag hade velat. Förra sommaren var det tydligen bara 10 soliga dagar under hela sommaren sa en på jobb. Deprimerande tanke.

Jag vill också gå runt i sommarklänningar, kjolar, små toppar, sandaler och ligga i parken och sola. Jag tog med mig två par gladiatorsandaler när jag åkte hit.. känns något onödigt nu faktiskt. Kommer jag ens använda dom?

Nej, ge mig sol säger jag bara. Massa massa massa sol!


Kommentarer
Postat av: Anjélica

va underbar du e..<3 de handlar om typ en miljon olika saker som sagt så svårt att ens förklara.. Vet inte ens vad som händer! hehe



Täntke bara en praktisk sak nu när du e borta; har du pausat gymkortet>?

2010-06-25 @ 08:21:09
URL: http://anjelicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0