Live from Bergen.

Sitter här på min bärbara dator, i denna underbara lägenhet, med dessa underbara tjejer. Och en kopp te. Jag är helt slut i kroppen efter att ha promenerat genom hela stan 5 gånger om (bokstavligt talat). Vi har i alla fall fått allting fixat, utom våra bankkonton, så det känns skönt. Vi har även hittat busstationen.. en jävla bit bort haha.

Mår inte så jättebra just nu. Kroppen värker, jag är snuvig, hostar som ett svin och mina ögon är fortfarande kassa.. Jag hoppas verkligen detta går över till måndag då vi ska börja jobba. Imorgon ska vi träffa vår arbetsgivare, the big K. Spännande!


Det går verkligen inte att beskriva hur brant denne backe var!

i 6 veckor ska vi bo tillsammans!

Jag torkar bort regnet från mina brillor, haha.


För övrigt, vår granne kom och klagade på att vi hade för hög volym idag.. Notera: kl. var 18.00 och vi hade rimlig volym på stereon och lagade mat. Man blir lite nervös på tanken av att detta var vårt "lugnaste" och att vi sen ska bo frm brudar i denna lägenhet, varav två Swahn systrar ;)


Kommentarer
Postat av: Mourning

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-01-20 @ 13:57:18
URL: http://mourning.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0