MANGO.

Hej på er!

Var en stund på stranden med den svenska tjejen, jättekul att träffa på lite nytt folk här. Det är så sjukt hur olika allas liv är och man blir verkligen inspirerad kan jag säga.
Efter stranden lånade jag Kokis mördarcykel (ja, jag höll fan på att flyga av haha) och Laura tog Art's skateboard, så åkte vi längst med strandvägen. Det var minst sagt en spännande tur haha, särskitle ftersom jag knappt kunde styra cykeln haha. Sen började det även ösregna, dock är det ändå skitvarmt.

På kvällen har jag chillat lite, och sen hookade vi med en australienare,en hollänade och två italienare och drog till en bar här i närheten som heter Mango. Rätt mysigt faktiskt, goda drinkar och salsa musik. Efter några timmar där är vi nu tillbaka på vårt älskade hostel, och här sitter jag nu vid datorn.

Klockan är halv 3 på natten, så jag tror jag ska lägga mig snart faktiskt. Hoppas ni alla har det bra i Sverige ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0