Miami in my heart part 3.

Är fullproppad med kladdkaka och mjölk, det här med att bli fit efter min Norge tid verkar rinna ut i sanden haha. Kollar på sex and the city avsnitt med Elsa och bara chillar...

Här kommer lite fler Miami bilder:

Jag och Koki åkte till hans kompis i downtown Miami.. De bodde på 32:a våningen och detta var utsikten från deras balkong. Vaddå drömutsikt?!

Downtown Miami

Koki och sötaste baby Alec på balkongen..

Vi satt och åt på en latinamerikans restaurang alla 4, och Alec lärde sig dricka från ett sugrör för första gången. SÅ himla söt! Och så god mat!!


(notera att detta är dagen efter en av många otroliga fyllor, haha)

En utflippad kväll på Mansion, hahaha. Två stycken lesbiska tjejer från Las Vegas ville ha "oss", eller snarare mig hahaha. Det va lite awkward, men de var balla!

Vi käkade asgod thaimat (fick veta alla goda matställen på South Beach, bra inside info till nästa gång).
Vi åt alltid en riktigt god måltid om dagen.. följt av massa öl och drinkar på kvällen, och en god pizza på natten haha. Fina matvanor det dära.

Kokis dagliga sysslor

Min sista kväll gick jag, Koki och Keen ut och åt på en väldigt annorlunda restaurang. Allt var organic och lagades från grunden (det tog en jäkla tid att få maten), men det var OTROLIGT gott. Väldigt speciellt var det i alla fall. Ett fint avslut på en fin resa kan man säga.

Vi festade på Purdy sista kvällen. Jag slösade mina sista pengar på öl till oss och vi hade det så jäkla kul!

Vår sista fyllepizza söndag kväll..

Åkte hem måndag morgon. Otroligt deppigt och svårt att åka hem men vetskapen av att jag kommer dit snart igen gjorde det lite lättare. Hade verkligen the time of my life och det finns så mycket jag har i tankarna men jag vågar inte riktigt skriva ut de här. Det är lite för personligt..

You're in my heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0