Miami in my heart.

Jag är verkligen helt förälskad i Miami (och i en person som finns där). Underbar stad som har allt man vill ha: sol, bad, VÄRME, fest, härliga människor. ALLT. Får en att ta en rejäl funderare om varför man bor i lilla staden Malmö, haha.

Jag är mitt uppe i packning för Norge och allt nu. Att packa för 6 veckor är inte så himla lätt alltså. Man vet aldrig hur vädret vänder där nere heller. Men snart är jag klar och beger mig..'

Här får ni lite Miami bilder, igen. Haha.


Varje kväll körde vi Beer-Pong på hostellet haha. Träffade två riktigt balla australienare: Anthony och Adrian!

Åkte ENORM hummerlimo tsm med 30 st andra. Kände mig ascool.

Min första utekväll var riktigt galen. RIKTIGT! Jag var för upptagen med att ha kul, så tog inga bilder.. men ska försöka få dom från Adrian. Detta var i alla fall min färgglada frukost jag avnjöt i deras lägenhet på morgonen haha.

France & Sweden.

Fler bilder kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0