MIDSOMMAR.

Glad Midsommar på er alla!

Jag har haft en hektisk dag på jobbet idag. Det var första dagen jag jobbade själv, och jag fick i princip en bil, en karta, 10 nycklar och en lista med saker jag skulle göra och folk jag skulle besöka. I början kunde jag inte hitta en piss haha, men efter några samtal så hittade jag tillslut och då flöt allt på bra.

Ikväll skulle vi alla fira midsommar med några andra svenskar från jobbet, men då jag har en otrolig huvudvärk och är trött från jobb så ska jag bara vila hemma istället. Jag har aldrig varit mycket för att fira midsommar, har nog inte gjort det "på riktigt" på flera år faktiskt.

Förra året var jag i Thailand med min syster. I djungeln faktiskt. Fint sätt att fira midsommar tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Mikaldagny

I really enjoyed my visit. A great site

2011-05-10 @ 15:40:30
URL: http://mikaldagny.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0