Nostalgi.

Hej kära vänner!

1 Juni 2010, imorgon är det exakt ett år sedan jag tog studenten. Det känns sjukt overkligt faktiskt, och nu när jag tänker tillbaka så saknar jag faktiskt gymnasiet. Så lätt allt var egentligen. Och studenten, vilken underbar dag! Solen sken och jag har nog aldrig skrikit så mycket i hela mitt liv haha.

Idag tar Sandra studenten, också på S:t Petri så det är lite nostalgikänsla faktiskt. Ska bli spännande att få stå bland publiken och kolla på alla skrikande studenter på Petris trappa. Trappan jag själv stod på för ett år sedan.

Men innan dess måste jag ta tag i lite andra saker. Mycket som måste göras denna veckan, innan jag åker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0