Not even beautiful mountains can take you off my mind.

Hej hopp alla fina människor där ute i världen!

Har precis avnjutit en kopp te och en scone, när man lever "fattigt" uppskattar man småsakerna mer.. Jag och Kaisa gick på en powerwalk tidigare idag och det slutade med att vi hamnade högt uppe på ett av bergen här. Jättefin utsikt och jättebra träning, synd att jag inte tog med mig ett par ordentliga skor bara...

Vi tog i alla fall ett par fina bilder som jag håller på att ladda upp. Tyvärr hade jag inte med mig min kamera, så det fick bli mobilbilder istället. Men en vacker dag snart ska vi ta oss till toppen och ta massa fina bilder!


Kaisa på väg upp mot toppen.

Jag kämpar för fulla hästar.. hahah

Kaisalicious

Me and kaaaiiiz

Sunshine on my skin.

Kaisa and her juicy big rock SAUSAGE!

Kaisa & den vackra naturen

Jag försökte göra samma snygga pose..

men denna var liiiite snyggare, haha

Bergsklättrarskorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0