Nu åker jag!

Om några minuter stängar jag mina väskor och går mot centralen. Är lite lugnare nu, men tror jag kommer vara asnervös på planet sen haha. Stackars människor som måste sitta bredvid mig säger jag bara.

Blir uppdatering sen när jag är framme, dock lär det dröja x antal timmar eftersom det tar ett jäkla tag att komma fram. Men jag måste ju bevisa för er att jag lever, så uppdatering blir det i alla fall!

Sofia: Jag kommer sakna dig jättemycket! Ska försöka ta en weekend i Malmö sen nåndag så späver kan återförenas! ♥

Kaisa & Sanne: Vi synes i Bergen ;)

Johanna: TACK för legget! Rock on i GBG så ses vi till höst ♥

Sara & Anna:
Love you guys ♥

Usch nu blev jag helt tårögd och nervös, haha. Nä.. nu sticker jag minsann!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0