Powerwalk.

Okej, idag ska jag faktiskt försöka vara lite produktiv när jag är ledig. Tänkte börja med en powerwalk upp för berget (satsigt eller hur?) och sen sola lite i parken. Efter det ska vi nog ner till stan och titta lite i affärerna. Elsa måste köpa massa nya kläder då hennes jobb innebär värsta fina kläderna, hehe. Så medan hon måste köpa kavajer till sitt jobb, beehövde jag köpa massa skabbiga billiga tishor till mitt. Fina grejer..

Hört att det är asbra väder i Sverige, jag är så jäkla avis! Saknar att ligga och sola i Ellstorpsparken eller på ett Espresso House i stan med Sara och Anna ♥


Senaste gången jag solade i Ellstorp.. skulle plugga lite inför tentan vilket givetvis gick åt skogen. Dock utgjorde böckerna en bra huvudkudde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0