Sunny Sunday.

Godkväll på er!

Har haft en lång helg full med jobb, vilket känns i hela kroppen just nu.. Igår var jag inte hemma förrän halv 12 på natten, och efter lite nattakäk och 5 timmars sömn var det dags att gå iväg till jobbet igen. För övrigt är lokaltrafiken i denna stad HEMSK. Bussen visar inte busstationernas namn, man kan inte riktigt veta när bussen går ifrån en viss hållplats, dyrt som fasen och så går inte ens vår buss söndag morgon?! KAOS när vi skulle till jobbet säger jag bara.

Solen har dock varit framme idag, vilket har varit otroligt skönt. Har slappat i parken med Kaisa, Bea och Elsa och fått lite rosiga kinder. Även tryckt i mig en massa välförtjänad choklad, chips och cola. Det va fan på tiden.

Nu väntar lite hårtvätt och annat uppfräschande. Imorgon börjar en ny jobbvecka...



Ser ni skogen utanför reflekteras i mina brillor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0