Svarta remmar & nitar.

Hej på er alla!

Ursäkta att jag är helt off, jag försöker verkligen plugga även om det går åt helvete. Och när jag inte "pluggar" så far tankarna iväg åt alla möjliga håll.

Igår gick jag och Johanna lite i stan efter att ha suttit på Orkanen i några timmar. Jag hittade ett par skitsnygga sandaler som jag köpte! Sen gick jag hem med två Almås böcker och en dator i väskan (och skorna), vilket ledde till att jag idag har blåmärken på mina axlar och på midjan. Asså jag är så jävla öm. Borde nästan kunna stämma författarjävlarna och få något skadestånd eller nått. Inte okej med så tunga böcker.

Hur som helst, lat som jag är så orkade jag inte riktigt fota skorna med min riktiga kamera, så det får bli två kassa mobilbilder på dom. But I love them!



Från Din Sko - 349 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0