The world around us wont stop turning tonight.

Godmorgon på er!

Idag är min första lediga dag, skönt! Fick sova ut lite idag men vaknade med en huvudvärk, haha. Snacka om otur. Ska snart bege mig in till stan med Elsa, Bea och Sanne. Bea ska söka jobb och jag måste köpa ett par leggings. Hoppas de har billiga på H&M eller något. Allt är så himla dyrt här!!

Senare idag ska jag ta tag i tvätt och bara chiiiillla och njuta av ledigheten. Imorgon är mitt första jobbpass då jag jobbar ensam. Något nervöst.


Mitt otroligt fina jobb-id. Jag ser tydligen ut som en tomat egentligen.

Idag behöver man inte tänka på att se "anständig" ut! Slitna jeans, urringat linne, smycken, smink och parfym. I'm living on the wild side!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0