7 år sedan...

Usch, jag sov riktigt dåligt inatt. Vaknade hela tiden, mobilen trillade i golvet och gick i bitar, alarmet ringde inte så missade min powerwalk och vaknade med världens huvudvärk. Ingen bra start på denna fredag i alla fall..
Slängde ihop en jäkligt god frukost i alla fall, då den är annorlunda från det jag brukar äta (rostade mackor med o'boy) kände jag ett behov att skriva ut den här. Havregrynsgröt + banan + honung + björnbärssylt = riktigt god kombo!

Nu ska jag bege mig ut i stan och träffa Anna.
Anna och jag bodde grannar för flera flera år sedan, och umgicks hela tiden.. Sen ändrades massa saker i mitt liv och vi flyttade.. och jag har inte snackat med henne sen dess. För nån månad sen hittade hon mig på facebook, och idag ska vi fika ihop! Vi har nog inte umgåtts på 7 år, så ska bli spännande att se henne igen! Vi båda har nog förändrats ganska mycket, så det ska bli intressant och kul :)


Jag när jag var 12 år "gammal", resp. 19 år hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0