Almost ready for the beach.

Blev en liten shoppingtur på Entré med min fina bäver. Hon letade jeansskjorta, jag letade efter solbrillor! Vi körde även runt halva Malmö kändes det som, haha.. och när vi (jag) kör så går ingen säker. Särskilt inte de jävla ungdomarna som går mot rött ljus när jag kommer körandes i full fart.. Det var för jävligt säger jag bara!

Hur som helst, då pengarna är knappa på kontot.. kom jag endast hem med följande:

 

En snygg hatt, perfekt till stranddagarna då solen lyser hett över huvudet. Snyggt är det också, hihi. Samt ett par wayfarer-inspirerade brillor med reflekterande yta.

Både är från New Yorker och kostade 99 resp. 89 kr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0